Porrig premiär;)

februari 2, 2010 barbieswede

Jag är glad att kunna meddela att mina 3 nya porrfilmer nu finns uppe på min sajt http://barbieswede.se  under sms film!

Filmerna ”Mitt sovrum” och ”Hotellrummet” är extra långa och det ingår även exlusiva bilder ifrån filmen.
I alla filmerna har jag sex med tittaren….dvs med dej;)
Jag pratar dirty och porrigt in i kameran så de känns som du är med mej i filmen på riktigt;)

Premiär för mina nya filmer!

Här är en beskrivning av filmerna!
 
Film: Duschonani
Beskrivning: Duschonani med avsugning och munsprut.
Handling: Jag smeker mej själv för dej i duschen. Och sedan suger jag din sköna kuk tills du kommer i min mun.
Film: Mitt sovrum
Beskrivning: porrigt hotellknull
Handling: Jag ligger i sängen och smeker mej själv till en skön orgasm ovetande om att du smygkikar på mej ,jag upptäcker dej, jag tar fram din kuk och tar den i min mun och sedan knullar du mej hårt.
Film: Hotellrummet.
Beskrivning: Knullad i sovrummet.
Handling: Jag är retas smeker med själv och dansar lite förföriskt i mina lårhöga sexiga stövlar och min lilla svarta stringbikini innan jag kryper upp till dej i sängen ser dej i ögonen och sedan fortsätter allt i porrig action…..

För att se min filmafisch besök gärna min porrblogg http://barbieswede.blogspot.com/
Jag hoppas att ni får en skön porrig stund tillsammans med mej;)
Och jag ser verkligen fram emot att höra vad ni tycker;)

Porriga kyssar//Barbie
 
 

 

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  februari 2, 2010 kl. 3:13 e m

    I think i love you!

  • 3. J  |  februari 2, 2010 kl. 5:26 e m

    Hmm älskar filmerna.. Önskar det var jag som fick leka med dig😉

    Kramar

    • 4. barbieswede  |  februari 3, 2010 kl. 3:04 e m

      Tack va kul att du älskar dom;) mmmm men de är ju nästan som att leka med mej på riktigt;) Pusss

  • 5. Carl  |  februari 2, 2010 kl. 7:18 e m

    Har just kollat på badrumsfilmen. Du är verkligen duktig på att suga och runka! Det verkar inte vara så många tjejer i porrbranschen som kan få killarna att spruta, men du har helt klart inga problem med det. Jag gillar också hur du gnyr medan du suger…

    Jag kan verkligen rekommendera alla andra som läser din blogg att köpa filmerna, de är värda vartenda öre, och det går snabbt och smidigt att ladda ner.

    • 6. barbieswede  |  februari 3, 2010 kl. 3:09 e m

      Tack så mkt Carl;) Va glad ja blir! mmm jag älskar verkligen att suga så de kanske är därför jag är ganska bra på de;)
      Och tack för din fina rekomantion;) Pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
