Börjar showa imorgon;)

februari 3, 2010 barbieswede

Nu har jag äntligen fått mitt speciella papper så nu är allt klart!
Så imorgon kväll kl 21-01 börjar jag showa på posingdreams.com.
Så nu är jag redo för en massa porriga shower;)
Börjar alltid i fri chatten.. så kom gärna in och hälsa på mej!
Har även hittat en bild på hur jag vill att mitt sovrum ska se ut
Så jag tänkte försöka inreda de så när jag kommer tillbaka hem till sverige igen!
De är ett äkta barbie sovrum så fint;)
Fast de blir nog svårt att hitta precis samma som på bilden, så de får bli något liknande!  Ska bli så kul!

Vardagsrummet är riktigt sött fast de går nog tyvär inte att hitta riktigt dom möblerna tror jag.

Vi ses;)

Barbie sovrum

Barbie Vardagsrum!

Puss Pusss/Barbie
 
 

 

Entry Filed under: Uncategorized

5 Comments Add your own

  • 1. J  |  februari 3, 2010 kl. 5:56 e m

    Vad kul att höra. Tråkigt att du inte kommer på msn så mycket då.😦 Men men få gå in en gång i veckan i säga hej på fri chatt, eller köpa en sexig show😉

    Du glömmer väl inte bort att svara på din mejl?

    Kramar o kyssar
    J

    • 2. barbieswede  |  februari 5, 2010 kl. 6:11 f m

      Ja de kändes jättebra att showa igårkväll faktiskt så de var kul!
      Ja jag ska försöka komma in på msn en gång i veckan iaf;) Ja annars får du gärna komma in en sväng på posingdreams! Ska svara på min mail nu över helgen så du får snart mail;) pusssar o kramar

  • 3. Sture  |  februari 4, 2010 kl. 2:21 e m

    Det skulle vara en riktigt sexig inredning passande för en barbie!

    • 4. barbieswede  |  februari 5, 2010 kl. 6:12 f m

      mmm tycker jag med.. jag älskar den;) tror den skulle passa perfekt i min lägenhet faktiskt:) pusss

  • 5. Sture  |  februari 4, 2010 kl. 2:22 e m

    Det skulle vara en riktigt sexig inredning passande för en barbie!

    Sture lover!😉


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
