Finaly;)

februari 5, 2010 barbieswede

Jag gillade verkligen att showa för er igår kväll;)
De kändes verkligen kul att Äntligen komma igång igen!
Så därför har jag lagt in en extra kväll nu på Söndag så då showar jag samma tid som igår 21-01;)
Och tack för alla positiva kommentarer om mina nya filmer;)

Ikväll skulle jag egentligen ha gått på Scandalbeuties premiärfest i Stockholm.
Men tyvär så har jag inte möjlighet att ta mej dit efterssom de råkade dyka upp ett viktigt möte imorgon som jag måste gå på som gäller min sajt..m.m.
Och jag är ju c:a 10h ifrån Stlm just nu så de blir lite stressigt att hinna fram och tillbaka faktskt.
Så jag orkar faktiskt inte med de….
Men de skulle ju vart väldigt kul! Synd att jag missar den..:(
Annars skulle jag festat i en superkort sexig klänning i Stlm ikväll😉
Men jag kan ju inte vara på alla ställen samtidigt de går ju bara inte….
Tänk om man kunde  äga ett eget privatplan va lätt de skulle va att ta sej till alla ställen då…

Idag blir de till gymmet och träna sen ikväll kanske de blir nån striptease bokning hoppas jag på;)

Ska även hinna med en sväng på stan och köpa lite silky sexy hårprodukter m.m

Hoppas vi ses på Söndag;)

Pusss pusss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. venant  |  februari 7, 2010 kl. 2:01 e m

    När showar du igen? Du verkar så otroligt sexig och jag längtar efter möjligheten att köpa en show.

    • 2. barbieswede  |  februari 7, 2010 kl. 6:43 e m

      Tack😉
      Jag showar nästa gång Tisdag kväll kl 21-01.
      Så kom gärna in då så kan jag ge dej en sexig show;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
