I love the gym…

februari 10, 2010 barbieswede

Jag bara älskar att gymma nu…:)

Dom senaste dagarna nu har jag gått  upp och tränat på gymmet varje morgon kl sex.
Först dricker jag en redbull:)
Sen tränar jag två timmar…De känns verkligen så bra i kroppen…älskar de!

Bästa träningsmusiken är Britney, Eminem och Ladygaga får verkligen sån energi av den musiken…  its keeps me going and I´m loving it;)

Har varit vaken hela natten nu sen jag slutade showa på posingdreams!…väntar på att kl ska bli sex så jag kan gå och träna..;)
Är så skönt på morgonen när de inte är så mkt folk…

Har även sett att dom söker en strippinstruktör på gymmet så jag ska höra idag om dom hittat nån än….
annars skulle jag lätt kunnna undervisa i de på eftermiddagarna….de skulle ju vara perfekt🙂

Fast ganska tråkigt när man inte får ta av sej några kläder..de är ju de som är meningen med striptease???
Annars är de ju dans….fast de är ju också kul….jag kanske kan göra några ändringar;)

Nu på fredag ska jag ut och shoppa lite med en kompis.
Vi ska till ett stort shoppingcenter…jag har aldrig vart där förut så de ska bli jättekul!
Ska bla köpa en ny kamera så jag kan börja ladda upp lite bilder i bloggen igen!
Min gamla kamera gick tyvär inte att laga efterssom de kommit in sand i linsen:(
Konstigt efterssom jag inte varit på nån strand?

Jag showar i kväll igen kl 21-01 så kom gärna in och köp en sexig show;)

Puss puss/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  februari 11, 2010 kl. 7:25 e m

    Hej sötnos.

    Hur gick det, blir du instruktör för stripteasen?🙂

    Hoppas att få läsa något mejl från dig. Men förstår att du har mycket att läsa och göra.

    Kramar

    • 2. barbieswede  |  februari 13, 2010 kl. 5:42 f m

      Hejhej:)

      Jo jag frågade han som har hand om det nu häromdan om han tyckte de lät bra, så han skulle höra efter om hur stort intresset för träningen var först samt fråga chefen. Så jag får se vad som händer! Ska svara på mailen nu:) Har inte hunnit med de än.. puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
