Jag lever :)

februari 13, 2010 barbieswede

Som vissa kanske märkte så showade jag inget i Onsdags och i Torsdags..
De dök upp lite saker…
Men jag lovar att hålla schemat hädanefter;)
Så jag showar på Måndag igen!
Vet inte varför men jag känner mej lite stressad just nu.
Känns som att jag har tusen saker att tänka på.
Och mitt problem att jag inte kan vända på dygnet går inte så värst bra.
Men jag börjar kunna sova på nätterna nu igen
Men oftast jobbar jag bättre på natten än på dagen och kommer alltid på en massa bra ideer just när jag ska sova!

De blev ingen shoppingrunda eller ny kamera igår.
Jag var  istället varit på möte med en väldigt duktig fotograf som ska fota mej.

Jag ska ta nya modellbilder till min engelska sajt och till min portfolio.
Så  vi gick igenom lite fotoideer;)
Ser fram emot de väldigt mkt ska bli jättespännade!

Igår kväll strippade jag på en 30års fest!
De gick jättebra:)

Jag pratade även med killen som har hand om striptease träningen på gymmet häromdan.
Och han verkade tycka att de var en bra ide. Så han skulle prata med den som är chef.
Han skulle även först göra en förfrågning om se hur många som var intresserade av träningen först.

Så jag hoppas verkligen att jag får undervisa i striptease träningen.
De skulle vara så kul! och efterssom jag bara bor 500 meter från gymmet så skulle de vara perfekt!

Nu ska jag äntligen svara på mailen har inte hunnit med det än!

Hoppas ni får en underbart skön helg:)

Pussssss/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  februari 13, 2010 kl. 2:54 e m

    Sådant som händer sötnos.🙂
    Kul att då skriver, vart lite oroligt att något hade hänt dig.

    Kul med lite nya bilder. Ser fram mot att få se dessa.

    Håller tummarna för dig, så du får undervisa i striptease träning.

    Vi hörs och trevlig helg.

    Kram
    J

    • 2. barbieswede  |  februari 15, 2010 kl. 7:07 f m

      Tack va söt du är:)
      Har haft lite mkt att göra därför jag inte hunnit skrivit. Ja jag hoppas jag får svar om stripteaseträningen snart de skulle verkligen vara superkul:) pusss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
