Alla hjärtans dag igår;)

februari 15, 2010 barbieswede

Så var de Måndag igen då.
Veckorna går verkligen så snabbt.
Känns som man inte riktigt hinner med.
Jag showar på posingdreams denna vecka Mån-Tors 21-01.
Så nu kommer jag hålla schemat iaf!
Längar faktiskt tills ikväll nu;)
Jag blev verkligen jätte överaskad igår:)
Min granne bjöd mej på en jättegod middag!
De var biff med klyftpotatis, och en jättegod sallad till med vitt vin.
De var verkligen jättemysigt.
Sen på kvällen myste vi i soffan, kollade på film och åt en massa godis m.m.;)
Jag fick även fem röda rosor och ett presentkort på en skobutik som ligger här intill.
Så nu kan jag köpa nya höga sexiga stövlar efterssom mina förra gick sönder.
Så de var ju verkligen bra!

Nu denna vecka ska jag träna varje dag som vanligt på gymmet:)
Älskar verkligen att vara där;)
Hoppas jag får svar snart om stripteaseträningen…

Hoppas vi ses på posingdreams ikväll;)

M

Tjing tjing /Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. ccc  |  februari 16, 2010 kl. 4:24 e m

    Du svarar ju aldrig på mejlet😛

    • 2. barbieswede  |  februari 16, 2010 kl. 5:28 e m

      Jag trodde jag svarat på de redan…konstigt…ska maila de igen då sorry:)

  • 3. J  |  februari 16, 2010 kl. 11:01 e m

    Låter som en trevlig Alla hjärtans dag.
    Hoppas du har det bra, jag fick inte något mejl jag heller🙂 men det kommer väl..

    kramar
    J

    • 4. barbieswede  |  februari 16, 2010 kl. 11:34 e m

      Jo de var de:) hoppas du med hade en trevlig alla hjärtans dag!
      Har råkat komma lite efter i mailandet men jag lovar att svara så snabbt jag bara kan! Puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
