Shopping….

februari 19, 2010 barbieswede

Mmm då vare fredag nu då:)
Jag gillade vekligen att showa för er denna vecka;)
Och jag ser fram emot nästa!
Showerna blev inställda i onsdags pga tekniska problem på siten.
Så de var därför jag inte var online något alls.

Jag kommer att komma ut på msn ikväll och chatta lite om de inte blir så att jag får en strippbokning.
Men annars kommer jag online någon gång efter kl nio ikväll;)
Var längesen jag var på msn nu så de ska bli kul!
Jag har tränat på gymmet nu varje dag sen i Måndags…så de känns verkligen bra!
Imorgon ska jag och en kompis och shoppa:)
Vi ska till de där shoppngcentret som vi inte hann med förra veckan.
Ska även försöka hitta ett par nya höga stövlar för mitt presentkort som jag fått!
Måste även köpa lite vanliga kläder, jag har köpt aldeles för mkt strippkläder den senaste tiden.
Tycker de är mkt roligare att köpa sexiga, söta strippoutfits istället för vanliga kläder.
Jag hade gärna gått runt i dom varje dag… om ja kunde;)
De saknar jag verkligen från att jobba på klubb…att  kunna gå runt i söta outfits och fina klänningar och dricka champagne och prata med olika slags människor.

Blev jättesugen på champagne nu…Don Perion…Mmmm gottt….
Champagne överhela min kropp….;)
Tror jag ska köpa en flaska tills imorgon;)

Hoppas ni får en skön bubblig helg!
Pussssssssssssssssssssss/Barbie

 

 
 

 

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  februari 20, 2010 kl. 1:23 e m

    Härligt


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
