shopping paradise….;)

februari 21, 2010 barbieswede

Min helg har vart väldigt rolig och avkopplande:)
Vi var ju och shoppade nu i Lördags.
och de kändes som jag var i shopping paradise…:)

De var så kul hittade en massa nya kläder och skor sen att de var rea på de mesta gjorde allt ännu mer kul!
Köpte fem par jeans jättesnygga, Tre nya tröjor, 2 nya bh sett, ett nattlinne ljusblått jättesött,
En vit kort päls jacka…superfin vill ha en i svart med för dom var så heta.
Vill att de ska bli varmare ute så jag kan andvända den snart!

En ny rosa väska, sen hittade jag två par höga stövlar jättesexiga ett par vita och ett par svarta.
Fanns vekligen en hel massa bra butiker där, vill åka dit snart igen:)
De ändå jag inte hann med att köpa innan dom stängde var en kamera.Men jag ska ut nu i veckan igen och köpa en bra kamera,
Så då tänkte jag ladda upp bilder på mina nya stövlar då;)

Blev ingen stripp denna helg… men skönt med lite ledigt:)
Så de blev filmkväll istället…mysigt..
Men utan champagne de blev vitt vin istället:)
Jag och min kompis gjorde manikyr och ansiktsbehandling på varandra.
Så mina naglar är jätte fina nu;)

I dag har jag vart på gymmet och tränat.
Tyckte bara de var lite konstigt för att en av vikterna fattades..
Letade i hela gymmet men hittade den inte…
Och de var ingen och tränade idag när jag var där.
Har även vart och solat men de var lite väl varmt i solariumet…
Kändes som jag skulle smälta bort…
Ville nästan kasta mej i snön när jag kom ut….

Jag showar denna vecka Måndag- Torsdag.
Imorgon showar jag 21- 01.

Ni kan se mitt fullständiga schema på www.posingdreams.com

Hoppas vi ses;)

Puss puss/Barbie.

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  februari 23, 2010 kl. 10:30 e m

    Du va sexig idag, när jag såg dig på posingdreams.com.

    Synd att man inte fick mer tid, måste fixa chip så man få lite mer av dig🙂.

    Kram o puss
    J

    • 2. barbieswede  |  februari 24, 2010 kl. 7:08 e m

      Thanks baby;)
      Ja de är lite kort tid annars…
      Ja de tycker jag absolut:)
      Pusssar o kramar


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
