happenings….

mars 1, 2010 barbieswede

Denna helg har vart skön har tränat på gymmet och showat;)
Har även en ny kamera nu som jag köpte i Fredags..
Så nu kan jag ta en massa bilder igen:)
Denna månad kommer de hända en massa saker…

Jag kommer dejta vinnaren av dejting tävlingen äntligen;
Filminspelning med vinnaren av dating.se ”porrstjärna för en dag tävlingen”
Inspelningen kommer ske i Stlm i slutet av Mars början av April.
Känns verkligen så spännade;)

Om c:a 2 veckor ska jag på photoshot hos fotografen som jag berättade om:)
Vi  ska ta bilder till min utlänska sajt och till min portfolio.

Jag måste välja ut outfits som jag vill använda…och de känns verkligen så svårt att välja…så jag tror de får bli tre olika styles  istället för en.
Måste även tänka ut rätt smink, naglar, hår m.m.

Jag måste även boka tid hos frisören och såklart forsätta träna på gymmet varje dag;)

Denna vecka showar jag på posingdreams.com Måndag-Tordag

Ikväll showar jag 21-01.
Tisdag: 21-01 (inställd)
Onsdag: 21-01
Torsdag: 21-02
Hoppas vi ses;)

Pusssssss/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  mars 3, 2010 kl. 8:16 f m

    Vad härligt att du har fullt upp!
    Hoppas att du får en trevlig månad och att vi får se lite flera nya bilder på dig.

    • 2. barbieswede  |  mars 3, 2010 kl. 6:21 e m

      Tack så mkt;) vad kul att du ser fram emot de! puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

mars 2010
M T O T F L S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts

 
