Min helg!

mars 8, 2010 barbieswede

I Lördags var jag och min kompis ut och shoppade igen!
Vi hittade en jättebra sexbutik.
Köpte bla två stringbikinin en i silver och en i rosa samt en svart kort sexig klänning som jag ska ha på fotograferingen!
Passade även på att köpa ett helt sett med dildos jättfina silver och lila..;)
Så nu har jag några fler att välja mellan när jag showar!
Köpte även den svarta pälsjackan.
Jag hade verkligen sån tur efterssom dom bara hade en kvar i min storlek.

Efter shoppingen råkade vi hamna på en bar där vi drack några öl!
Så då blev vi väldigt sugna på att gå ut och festa.
Så de gjorde vi:)
Vi gick till en karaokebar och sjöng där hela kvällen. Jättekul vade!

Men nu tror jag att jag vill bli nykterist faktiskt…
Har iaf inte lust att festa på ett bra tag iaf..
Blev aldeles för mkt dricka..
Men får man allt gratis så säger man ju inte gärna nej…
Har mått dåligt nu hela Söndagen och de värsta är att jag  inte kan tänka klart och allt jag gör går i slowmotion….

Så nu ser jag fram emot vardagen och gymmet igen:)

Jag showar denna vecka på posingdreams.com

Mitt schema är:

Tisdag- Torsdag 21-01.
Söndag: 21-01

Puss puss/Barbie.

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  mars 8, 2010 kl. 6:17 e m

    Hej sötnos.

    När få man se dig i stringbikinin du köpte?

    Låter som du haft en mycket trevlig helg. Lite avis på dig😉.

    Kramar
    J

    • 2. barbieswede  |  mars 9, 2010 kl. 6:29 e m

      Hej Jens;)

      Ja de var riktigt kul faktiskt…:) bikinin kommer jag ha på fotgraferingen så dom bilderna kommer upp på min hemsida så fort den blir klar;) puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

mars 2010
M T O T F L S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts

 
