My hot bikini…;)

mars 12, 2010 barbieswede

Yes de är fredag och jag är helt frisk nu igen…
Har spenderat den mesta tiden framför tvn nu hela veckan,
Har sett tre olika utlänska porrfilmer och alla första avsnitt i desperate housewifes!
Och fått en massa ny inspiration!

Me in my bikini..

 

 

Har idag vart hos frisören och blekt och klippt håret.
Så nu känner jag mej redo för våren;)
Hon andvände en ny naturprodukt som luktade marsipan som ska vara bättre för håret.
Så man blev nästan sugen på att äta lite!
Så jag blev helt blå i huvudet och såg ut som en smurf när hon kletade in det i håret:)
Men som tur va blev ju inte mitt hår blått iaf en aningen gult kanske, men de kan jag lätt fixa med lite silverschampoo.

Har även spelat in en ny film och blivit fotad i badrummet i min nya rosa bikini!
Jag blev så sugen att testa min nya dildo framför kameran så de gjorde jag;)Och dildon var superskön och fotografen var het;)
Så de vart en bra kombination!

Igår kväll skulle jag egentligen strippat för ett gäng grabbar som var på resa i en buss till Tyskland.
Men efterssom jag fortfarande kände mej lite sjuk igår så blev de inte så:(
Men man kan ju inte alltid va på topp.
De skulle säkert vart superroligt annars!

Nu ska jag en sväng på gymmet!
Och sen får jag se vad som händer ikväll!

Jag bara älskar min nya bikini ser fram emot att andvända den på stranden i sommar;)

Vill önska Er en underbar helg!

Tjing tjing/Barbie

My new hot bikini

Entry Filed under: Foton av mej!,Mina vardagshändelser

8 Comments Add your own

  • 1. Din låtsaskompis  |  mars 12, 2010 kl. 10:01 e m

    Sjyssta bilder!

  • 3. Ted Andersson  |  mars 15, 2010 kl. 9:07 e m

    Det är för farligt att använda den bikinin på stranden🙂

    • 4. barbieswede  |  mars 16, 2010 kl. 3:56 e m

      Nej de tror ja inte;)

      • 5. Ted Andersson  |  mars 20, 2010 kl. 4:03 e m

        Jo du lär ju göra alla killarna på stranden kåta om du går runt i den där

      • 6. barbieswede  |  mars 22, 2010 kl. 4:37 e m

        mmm kanske de;)

  • 7. carl  |  mars 19, 2010 kl. 11:28 f m

    Härligt med fler filmer! Kommer den upp på din webshop snart?

    • 8. barbieswede  |  mars 22, 2010 kl. 4:19 e m

      Ja dom kommer komma upp på min engelska sajt så fort den är klar;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

mars 2010
M T O T F L S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts

 
