Hemma i Sverige!

mars 22, 2010 barbieswede

Nu har jag flyttat hem till Sverige igen!
De är därför jag inte hunnit skriva i bloggen något.
Jag längtade hem så mkt så i Lördags packade jag mina väskor och åkte till flygplatsen.
Jag fick nog av Danmark helt enkelt.
Så nu är jag hemma igen:)
Spenderade hela Lördag natt på flygplatsen och åkte hem på Söndag morgon!
Som tur var så fick ja sällskap på flygplatsen utav en jättesöt och trevlig tjej!
Så vi umgicks hela natten, drack redbull och gick och åt och shoppade lite!

Känns skönt att vara hemma nu igen!
Och så himla kul att träffa min bästa vän igen:)
Så nu kommer jag bo i Sverige från och med nu!

Jag kan tyvär inte göra några shower på posingdreams denna vecka.
Jag måste vänta tills jag får mitt internet.
Så jag skriver här i bloggen så fort jag börjar igen;)
Ser verkligen fram emot de!

Puss puss/Barbie

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

6 Comments Add your own

  • 1. J  |  mars 22, 2010 kl. 7:58 e m

    Välkommen hem till Stockholm igen🙂
    Inte så kul att vara så passa länge borta från Sverige.

    Kramar
    J

    • 2. barbieswede  |  mars 25, 2010 kl. 8:12 f m

      Tack tack:) Nej de känns skönt att vara hemma igen nu! Puss o kramar

  • 3. Sture  |  mars 23, 2010 kl. 11:50 f m

    Blev det något bus med tjejen på flygplatsen då?
    Vad härligt att du har flyttat hem till Sverige. Hoppas att du kommer att fortsätta göra kvalitets porr.

    • 4. barbieswede  |  mars 25, 2010 kl. 8:14 f m

      De blev inte så mkt bus…men vi bytte nr iaf! Så vi ska ses igen;)
      Synd bara att hon bor i Rumänien..
      Ja jag kommer fortsätta göra porr i minst 10år framåt;) Så du behöver inte oroa dej! Puss

      • 5. Sture  |  mars 26, 2010 kl. 9:59 f m

        Vad härligt att höra!
        Du får väl åka till Rumänien de har många sjukt snygga kvinnor där.
        Sexiga som gudinnor.😉

      • 6. barbieswede  |  mars 26, 2010 kl. 3:55 e m

        Ja de skulle verkligen vara spännade;) får se om jag ska göra de sen;) Har faktiskt aldrig vart där…


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

mars 2010
M T O T F L S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts

 
