Vild partynatt…

mars 28, 2010 barbieswede

25års festen i Gävle igår var jättekul men tiden gick aldeles för snabbt!
Var kul att vara med sina ”gamla” kompisar igen:)
Och som vanligt blev de en vild partynatt!
Aldeles för vild kan man ju säga…
Och de blev en del champagne med;)
Plötsligt var kl tolv och krogen stänger ju två här:(
Så vi fick bråttom och beställde en taxi ner på stan.
Fick även helt oplanerat göra en strippshow på rockbaren.
Så de var väldigt kul😉
Har längtat efter att strippa med en riktig stång kändes underbart;)
Blev bara ett litet missförstånd.
För jag visste ju inte att man inte fick ta av sej bh`n
Och de gjorde jag;)

Men de verkade bli uppskattat iaf;)
Hoppas att dom inte blev allt för chockade….:)
Fick även skriva min autograf på en snygg killes mage….
Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände….
Men jag kom hem säkert iaf!
och de var en superkul kväll!

Men med aldeles för mkt dricka för mej.
Måste ta de lite lugnare nästa gång:)

Jag showar på posingdreams ikväll kl 21-01.

Hoppas vi ses;)

Pusss pusss/Barbie

Entry Filed under: Funny things/övrigt,Mina vardagshändelser

4 Comments Add your own

  • 1. J  |  mars 28, 2010 kl. 8:02 e m

    Låter som en kul kväll.

    Synd att man inte bor i Gävle, då hade man kanske fått sätt dig strippa igår.

    Kram
    J

    • 2. barbieswede  |  mars 29, 2010 kl. 6:39 f m

      Ja de var verkligen kul:)
      Ja de var synd….
      Men jag kommer säkert strippa på fler ställen nu när jag bor hemma igen;)
      Så jag kan säga till i förväg nästa gång.
      De var ju helt oplanerat denna gång;) kramar

  • 3. Sture  |  mars 28, 2010 kl. 9:10 e m

    Fasen att man inte visste att du var i närheten med en kamera. Det hade varit nice att plåta dig lite.🙂

    • 4. barbieswede  |  mars 29, 2010 kl. 6:37 f m

      Ja de hade vart jättekul;)
      Ska säga till i förväg nästa gång så får du komma dit och plåta lite:)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

mars 2010
M T O T F L S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts

 
