Mitt showschema!

mars 29, 2010 barbieswede

Min online tid igår på posingdreams blev inställd:(
Jag la mej i soffan och skulle vila lite igår.
Men jag somnade, slog av alarmet och råkade somna om igen…
Så jag vaknade inte förens nu för en timme sedan…
Så jag ber tusen ggr om ursäkt för de…
Jag var verkligen så himla trött…

Mina online tider denna vecka på posingdreams.com är:
Måndag- Torsdag 19-01.

Hoppas vi ses då istället;)

PUSSAR/Barbie

Entry Filed under: Mina webcamshower!

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  mars 29, 2010 kl. 9:35 f m

    Det är sådant som händer. I alla fall när man går över till sommar tid.🙂 Men förlorar ju en timme på söndags dygnet.🙂

    Kramar

    • 2. barbieswede  |  mars 31, 2010 kl. 10:37 e m

      Ja man förlorar ju en timme:( De skulle ju vara bättre om man fick en timme extra istället:) Så kan man ta sej en sovstund mitt på dan! Puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

mars 2010
M T O T F L S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts

 
