Glad Påsk;)

mars 31, 2010 barbieswede

Vill önska alla sötisar en glad påsk:)
Känns så skönt att bo hemma igen…
Ångrar verkligen inte att jag flyttade hem igen…

Är så kul at kunna träffa sina vänner mkt oftare igen:)
Har verkligen saknat de!
Dom här dagarna har jag städat lite i min lägenhet…
efterssom de var rätt så dammigt efter att jag varit borta så länge:)

Sen har jag vart med min bästa vän nästan varje dag!
och hälsat på några grannar dom som jag sett iaf;)
Sen har jag bara slappat och showat….

Har älskat att showa för Er på posingdreams denna vecka!
Kommer även showa nu imorgon kväll.
Och på Söndag 21-01.
Så hoppas vi ses då!

Och än igen filminspelningen med vinnaren kommer att ske aldeles snart..
Och även dejten….
Är lättare att planera allt nu när jag är hemma i Sverige igen..
Har varit lite svårt att göra de från Danmark.
Men nu kommer jag ha mkt mer tid över till viktiga saker;)

Nu denna helg ska vi fira en utav mina bästa tjejkompisar.
Som har fyllt år för ett tag sedan.
Så vi ska ha ett litet suprise party för henne…
Ops…Hoppas hon bara inte läser min blogg nu bara…:)
Ska även se till att ladda upp lite fler bilder!

See YOu!

pussss pussss/Barbie

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

4 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  april 1, 2010 kl. 6:19 f m

    Glad Påsk Barbie doll!
    Hoppas att du får en härlig helg med mycket godis och god mat och kanske lite mys.

    Önskar din hingst!😉

    • 2. barbieswede  |  april 6, 2010 kl. 11:33 f m

      Tack tack;) Jag har haft en jättemysig helg! Hoppas du med haft en härlig påsk;) pusss

  • 3. J  |  april 2, 2010 kl. 9:44 f m

    Glad påsk sötnos.

    Hoppas du för en trevlig helg. Ses på söndag med lite tur..

    kram

    • 4. barbieswede  |  april 6, 2010 kl. 11:31 f m

      Tack detsamma;) Jag har haft en jätteskön och trevlig påskhelg:)
      Jag showade inget i Söndags men jag showar nu ikväll så hoppas vi ses då;)
      Puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

mars 2010
M T O T F L S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts

 
