Min påskhelg+schema!

april 6, 2010 barbieswede

Denna helg har vart väldigt festlig och busig kan man säga;)
I fredags firade vi en av mina bästa tjejkompisar som fyllt år.
Så hennes kille hade hyrt en jättemysig liten klubb,
där vi festade, åt middag och hade de jättemysigt!
Hon blev väldigt överaskad!
Senare gick vi vidare till en större fest där vi fortsatte partyt.
Träffade många snyggingar en spec;)
Har varit borta hos en kompis nu hela helgen och kom inte hem förens idag.
Vi festade även i Lördags och i Söndags….
Jag hade inte alls planerat att stanna där så länge.
Men de råkade bli så iaf!
Men de är ju bara påsk en gång per år så….man lär ju passa på att parta lite;)
Dessutom har jag inte varit hemma i Sverige nu på så länge!

Jag var tyvär tvungen att ta bort min onlinetid på posingdreams igår kväll.
Och är även tvungen att ta bort min online tid ikväll med.
Efterssom jag har fått ont i magen och inte känner mej så bra idag.
Men jag lovar att de inte ska hända igen.
Så from nu ska jag hålla mitt schema.

Mitt schema för denna vecka är:
Onsdag 19-01
Torsdag 19-01
Lördag 19-01
Söndag 21-01

Så hoppas vi ses imorgon kväll istället;)
Nu ska jag  lägga mej och sova…
Behöver verkligen lite skönhetssömn nu….

Pusss pussss/Barbie

Entry Filed under: Funny things/övrigt,Mina Stripteaseshower/fester,Mina vardagshändelser

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  april 8, 2010 kl. 11:17 f m

    Vad härligt att du har haft det bra i påsk!
    Hoppas man kan få ett mejl snart ifrån dig, när du får tid. Pusss darling.

    • 2. barbieswede  |  april 9, 2010 kl. 6:04 e m

      Hej Sture;)
      Du får svar nu aldeles strax!
      Pusss pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts

 
