Ring mej;)

april 9, 2010 barbieswede

Så himla skönt med helg nu;)
Har varit och handlat och tvättat en massa kläder idag!
Känns underbart att vara hemma i sin egen lägenhet igen..
Ska bli kul att inreda den som jag vill…
En massa rosa en riktig barbie lägenhet ska de bli när allt blir klart!
Så jag passar in perfekt;)
Stannar nu här iaf över sommaren!
Nu på Söndag har jag blivit tillfrågad att gästa www.tuggmenage.com
Så de ska bli väldigt spännade och kul..;)
Avslöjar mer om de senare!
Men besök gärna deras sida!
 
 Jag showar även imorgon kväll 19-01 och på Söndag 21-01.
Hoppas vi ses;)

P.s Dom som inte fått svar på mailen av mej ännu får de aldeles strax;)
Har kommit lite efter….

Me

Och nu har jag äntligen skaffat en mobil så nu kan ni även ringa mej på posingdreams.com för het telesex samtidigt som ni ser mej, finns även cam2cam så vi kan se varandra samtidigt;)
Jag ger numret vid Private show!

Pussssar/Barbie


Entry Filed under: Foton av mej!,Mina webcamshower!,Sexy things

4 Comments Add your own

  • 1. J  |  april 10, 2010 kl. 7:57 f m

    Hej sötnos.

    Jaså säger du det😉 där ser man.
    Radioshow, okej, det måste man lyssna på i så fall. Berätta mer så fort du vet mer.

    Önskar dig en trevlig och skön helg.
    /J

  • 3. Sture  |  april 10, 2010 kl. 9:29 f m

    Precis du måste skriva vilken radiostation du ska gästa så att man kan få lyssna på den.
    Finns den på nätet?
    Kysss!


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts

 
