tuggmenage

april 11, 2010 barbieswede

Jag har idag varit gäst hos tuggmenage i Stlm!
Hela inspelningen finns nu att höra gratis på www.tuggmenage.com

Det var väldigt kul att få medverka i program 18.
Där jag representerade den svenska porr och strippscenen i Sverige.
I programet berättar jag bla om hur jag började i porr och strippbranscen, Hur min resa till Danmark gick till, Vilka producenter jag jobbat för, framtidsplaner, hur jag ser på porrbranschen och dess fördomar m.m.

De var väldigt kul att få träffa sånna trevliga  grabbar;)
Själva inspelningen kändes avslappnad och rolig.
Tiden gick väldigt snabbt och vi pratade om det mesta!
Skulle gärna göra om det en gång till:)
Efter studioinspelningen så tog vi några coola bilder.
Jag tog även några med min kamera som ni kan se här;)
Bilder kommer även komma upp på tuggmenages sida!

Kommenterat av tuggmentage ”barbie är väldigt trevlig men väldigt ”blyg” tjej!
Jaså de visste jag inte att ja var…;)
Jag tyckte faktiskt de var ja som pratade mest hela tiden…
Kanske blev dom lite besvikna att dom inte fick en lapdance av mej;)
Ja lyssna själva…kul va de iaf….:)

Kom innanför dörren precis nu.
Min online tid ikväll är inställd.
Busy day today;)
Svar på mail kommer………….

Pusss/Barbie

Meron jag och Ermias

grabbarna;)

Entry Filed under: reportage/intervjuver

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts

 
