Mitt showschema!

april 12, 2010 barbieswede

Mitt showschema på posingdreams.com denna vecka är:

Mån: 20-01
Tis-Torsdag-19-01.

Jag har tyvär inte hunnit med mailen ännu men de kommer svar innan Torsdag kväll helt säkert;)
Ber om ursäkt för att de tar lite tid.

Puuuussssssssssssss/Barbie

Entry Filed under: Mina webcamshower!

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  april 12, 2010 kl. 7:25 e m

    Jag lyssnade på intervjun på radion. Du var väldigt sprallig lät det som. Härligt var det att höra i alla fall.
    Jag tycker att du har behållit lite utav våran dialekt måste jag säga.

    Sture din hingst!

    • 2. barbieswede  |  april 14, 2010 kl. 1:54 e m

      Ja va kul:) Ja jag blev rätt så sprallig på slutet faktiskt…;) Ja jag tror de! Jag hörde de själv med! Tror den har kommit tillbaka lite nu när jag vart hemma ett tag igen!
      Pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts

 
