Min porriga helg;)

april 19, 2010 barbieswede

Denna helg har varit en riktig porrig, rolig, och väldigt skön helg;)
I fredags kom min killkompis till mej och vi åt en väldigt god middag!
Som han hade kryddat en liten aning för starkt:)
Men de var gott iaf!
Till de drack vi vitt vin…supergott vade;)
Har även fått lära mej ett nytt ord MB.
Blev tvingad att skriva in de här i bloggen utav några mb:are:)

Senare tog vi lite nya bilder och spelade in en film som finns att se på posingdreams.com

Vi blev väldigt nöjda med resultatet och min killkompis klarade allt superproffsigt för att vara hans första gång framför kameran.
Så de blev verkligen ett lyckat resultat!

Vi ska nu snart inom några dagar att börja köra knullshower på posingdreams.com
Så där kan ni komma in och se mej bli knullad live!
Profilen och lite bilder finns nu upplagda som ni gärna får kika på;)

På Söndagen blev jag fotat utav min nya fotograf!
De blev riktigt heta bilder i min soffa;)
Som snart kommer kunna köpas på min sajt!

Så denna helg har varit helt underbart sexig och skön;)

Mitt showschema för denna vecka är:

Måndag-Ons 19-01
Torsdag 20-02
Söndag: 21-01

Hoppas vi ses;)

Puss puss/Barbie

Entry Filed under: Mina vardagshändelser,Sexy things

4 Comments Add your own

  • 1. J  |  april 20, 2010 kl. 6:42 e m

    Ojdå där ser man. Skriv när ni tänker köra live, så man få se.

    • 2. barbieswede  |  april 21, 2010 kl. 11:57 e m

      Hejhej! Vi kör nu redan på Söndag! Så då får du gärna komma in och kolla;) kramar

  • 3. Sture  |  april 27, 2010 kl. 9:53 e m

    Härligt!


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts

 
