Grillfest och party;)

april 26, 2010 barbieswede

Denna helg har vart riktigt party och rolig;)
I Fredags mötte jag upp min killkompis vid tåget.
Vi gick hem till mej och spelade in ännu en ny film på posingdreams.com ”Gagging”
Den blev riktigt bra faktiskt!
Och vi hade en riktigt skön kväll tillsammans;)

På Lördagen åkte vi på Grillparty, och vi festade där hela natten!Superkul och trevligt var de!
Jag träffade även några nya vänner vilket var väldigt kul;)

Nu igår så körde jag och min kompis knullshow på posingdreams för första gången!
De gick rätt så bra för att vara första gången men de kändes lite ovant men jag antar att de blir bättre ju fler ggr vi kör….
Riktigt skönt var de iaf;)

Råkade tyvär logga in på min vanliga profil istället för våran knullprofil. Så vi körde showerna där den fösta halvtimmen, innan jag kom på att vi var på fel…..ops….de ska inte hända igen….:)

Vi har nu bestämt oss för at köra knullshower hela denna vecka;)
Med start ikväll tills på Torsdag kväll så de kommer bli mkt sex varje kväll nu….I like;)
Jag är tillbaka i min vanliga profil igen nästa vecka förhoppningsvis:)
Så kom gärna in och kika;)

Här är några bilder från helgen!

Pusssssar/Barbie


Entry Filed under: Funny things/övrigt,Mina vardagshändelser

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts

 
