Showar i helgen med;)

april 29, 2010 barbieswede

Nu är de Fredag igen:)
Tycker dagarna går så himla snabbt jag hinner nästan inte med…
Man blir ju helt snurrig!
Ikväll tror jag att de blir lite party någonstans…men vet inte alls riktigt va de blir!
De visar sej väll vad man hamnar;)
Har älskat att showa för er denna vecka!
Jag showar också nu på Lördag och Söndag på Posingdreams.com
Lördag: kl 21-03
Söndag:kl 19-02
Så hoppas vi ses då;)

Vi kommer strax köra igång med knullshowerna igen!
Nästa vecka eller veckan därpå.

Från och med nu på Söndag kommer jag vara online på min msn varje Söndag från kl 15-18.
För alla som vill chatta med mej;)
Om jag fått förhinder så skriver jag de här i bloggen!
Har inte riktigt haft tid och vara ut på msn något den senaste tiden men nu blir de iaf äntligen ändring på de!

Hoppas ni får en skön helg!

Pussssssar o kramar/Barbie

Entry Filed under: Mina webcamshower!

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts

 
