Sommaren kommer…..

maj 2, 2010 barbieswede

Härligt att de börjar bli mer och mer sommar ute….
Vill snart köpa en massa nya sommarskor…dom har så himla snygga skor i butikerna i år..
My good…sist jag var in på din sko hittade jag minst 15 par skor som ja ville köpa..
Jättesöta rosa och sexiga precis min favoofärg…måste bara ha dom…:)
De var som att gå in i en godisbutik….;)
Nu är de Söndag och jag kommer vara online på msn för alla som vill chatta med mej mellan 15-18.
Sen kl 19 börjar jag showa på posingdreams.com
Så kom gärna in för en skön stund;)

I Fredags blev de Party och grillning med några vänner…Jättekul vade!
Tog ett kort på mej själv i min nya ögonskugga precis innan jag skulle åka iväg och parta:)

Jag har även hunnit med att spela in två nya filmer på posingdreams;)
Superbra blev dom;)
Så ta gärna ett titt på dom!

Vi ses snart på msn;)

OPS….när många skriver till mej samtidigt kan de ta en väldans tid för mej att svara så ha tålamod..:)
Jag skriver så snabbt jag kan!

P.s svar på mailen kommer:):):)

Tjing tjing/ Barbie Dolllen;)

Jag sista April!

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2010
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
