Aha…..

maj 3, 2010 barbieswede

Aha…nu förstår jag varför så många frågar hur de är med mej hela tiden om hur jag mår!
De är nämligen så att nån utger sej för att vara mej på flashback.
Jag skrev ett inlägg för mer en ett halvår sedan och nu har någon skrivit om de och låtsas vara jag…
Patetiskt eller vad?????:)Så nu vet alla att de inte är jag utan nån annan som skriver på flashback och låtsas vara jag.
Flashback= Forumet för folk utan sociala kontakter med omvärlden:)

Och ja jag mår jättebra och är lyckligast i världen, och tack för att ni bryr er;)
Och till alla elaka ,respektlösa  och avundsjuka loosers:
KISS MY ASSSSSSS………………..

my ass.....

Har vissa folk inget eget liv eller man kan ju börja undra?
Sen är det nått drygo som vill flertal tillfällen har försökt komma in och ta över min msn med…
Så nu har jag ändrat mitt lösenord till ett supersvårt…..;)

Entry Filed under: Mina vardagshändelser,Uncategorized

10 Comments Add your own

  • 1. Rogga  |  maj 4, 2010 kl. 1:08 f m

    Hej!
    Ville bara fråga om du var uppe i Gävle den 3:de Maj. Såg en tjej som var väldigt väldigt lik dej. I fall inte så har du en dubbelgångare här i Gävle.
    Ha det gôtt.

    • 2. barbieswede  |  maj 5, 2010 kl. 6:08 e m

      Hej Rogga!

      Ja de var nog mej du såg;)
      Har flyttat hem igen över sommaren!
      Tack detsamma;)

  • 3. J  |  maj 4, 2010 kl. 5:12 f m

    Hej vännen.
    Tråkigt att höra, att det har skrivits dumheter om dig på flashback. Samma gäller det försök som vad på din hotmail/MSN. Blir så trött på alla som försöker förstöra för andra.
    Önskar dig en trevlig vecka, och sköna shower.

    Kramar
    J

    • 4. barbieswede  |  maj 5, 2010 kl. 6:10 e m

      Ja det med msnen är väldigt drygt iaf! De andra är ju bara lögner så de bryr jag mej inte så mkt om…;)
      Tack detsamma!
      Vi kanske ses ikväll på knullshowerna;)
      Kramar

  • 5. Sture  |  maj 4, 2010 kl. 7:00 f m

    Du måste ändra ditt lösenord ganska ofta.
    Blanda stora och små bokstäver med siffror och tecken. Något som inte liknar ett ord.
    Typ Il8HoG55kf) eller liknande då ska man var en duktig hacker om ska kunna öppna din msn.

    Sture.

    • 6. barbieswede  |  maj 5, 2010 kl. 6:12 e m

      Hej Sture!

      Tack för tipset!
      Har gjort ett lösenord precis som du sa nu!
      Tog lösenordet du skrev här;)

      Kram

  • 7. Pellejons  |  maj 4, 2010 kl. 8:13 f m

    Snälla, kan inte vi trevliga, respektfulla fans få kyssa din rumpa, istället för de andra?

    • 8. barbieswede  |  maj 5, 2010 kl. 6:15 e m

      Jo självklart;)
      De var ju lite väl snällt av mej att säga att dom skulle få kyssa min rumpa…. Dom kan ju kyssa marken jag går på istället;)

  • 9. Sture  |  maj 6, 2010 kl. 8:59 f m

    Vad tråkigt att folk ska sabotera en massa för dig.
    Men de är väl avundsjuka antar jag.

    • 10. barbieswede  |  maj 8, 2010 kl. 10:58 e m

      Jo de är inte lätt att vara kändis:)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2010
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
