My lovely Sassa……..

maj 8, 2010 barbieswede

Har haft en riktigt  roliga och sköna dagar tillsammans med Sassa:)
Min personliga livvakt!
Vi har varit ut och gått många timmar!
Vi har även vart ner en sväng på stan.
Sassa är en riktigt söt, vacker, busig, kaxig och härlig hund:)
och hon älskar att pussas på munnen..:)
Jag har alltid vart mer för katter, men nu efter att ha spendarat så mkt tid med henne.
Har jag blivit Kär…:)

Den enda nackdelen med henne är att hon drar lite väl mkt i kopplet…
Så jag flyger för att hon är så stark:)
Så vi måste öva lite på de tror jag:)

Igår kväll var jag tillsammans med några kompisar och festade.
Riktigt kul va de! Vaknade dock med en hemsk huvudvärk imorse men nu mår jag helt okej igen!

Nu ikväll blir de filmkväll med en massa godis mm;)

Hoppas vi ses på knullshowerna imorgon kväll:)

Blöta pussar Barbie och Sassa!

Sassa och jag

Sassa di lovely

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

10 Comments Add your own

  • 1. Allerbjer  |  maj 9, 2010 kl. 5:23 f m

    Då ska du komma och se min katt. Han är ninja-farlig. hahaha. puss

    • 2. barbieswede  |  maj 10, 2010 kl. 4:05 e m

      Oj han låter ju riktigt farlig:) Vad heter han?
      Pussssssssssss

  • 3. J  |  maj 9, 2010 kl. 1:12 e m

    Vad söt Sassa. Förstår att du är kär i henne.

    Kramar J

    • 4. barbieswede  |  maj 10, 2010 kl. 4:03 e m

      Ja de är svårt att inte bli de:) Puss o kram

  • 5. ---  |  maj 11, 2010 kl. 4:15 e m

    men vad gör min hund där sasskiten…

    • 6. barbieswede  |  maj 12, 2010 kl. 6:22 e m

      Jag har lånat henne ett tag av Robin;) Du behöver inte vara orolig ja är bra med hundar:) Hon heter numera Sassa di lovely!

  • 7. s  |  maj 12, 2010 kl. 10:51 e m

    det är bra det haha lugnt litar på dig se bara till att min lilla sasskietn har det bra

    • 8. barbieswede  |  maj 12, 2010 kl. 11:27 e m

      Ja självklart du kan lita på mej:) Hon är ju världens sötaste hund!

  • 9. s  |  maj 13, 2010 kl. 8:16 f m

    ja det är sasskit det man undra ju vem som har uppfostrat den så där hahah


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2010
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
