Mini meee….

maj 12, 2010 barbieswede

Fick reda på idag att de var helgdag imorgon!
Då får jag extra lång sovmorgon som alltid:)
Jag slutade showa i Tisdagskväll före klockan tio efterssom jag började må väldigt illa.
Så de var därför jag var offline då.
Jag hoppas bara inte jag har blivit gravid eller så…de skulle ju vara katastrof…
Tänk att ha en minime  som springer runt här…nej de räcker med mej än så länge;)
Nästa helg kommer de äntligen bli filminspelning med killen som vann tävlingen på dating.se…Längtar;)
Skriver mer om det nästa vecka här i bloggen!
Imorgon kväll Torsdag kör jag och min killkompis knullshower från kl 22!
Så då får ni gärna komma in och njuta;)

Jag vet att jag varit lite seg att svara på mailen… så jag ber tusen ggr om ursäkt för de.De beror delvis på att jag haft lite krångel med min msn. Men svar kommer inom kort!

Igår  gjorde jag en egen avatar av mej själv jag blev supersnygg….fast jag är inte klar med den än.
Jag kanske laddar upp den här i bloggen när den är färdig med den så får ni se;) Gör en ni med de är Superkul..
Superheta outfits finns de med…;)

Åhhh imorgon ska jag bleka mitt hår….så jag får riktigt sexigt barbie hår igen;) 
Ska även en sväng till solariumet……skönt…

Vill önska Er en skön helg;)

Pussss pussss/ Barbie doll

minimee

NU på Torsdag och Fredag ska jag ta en massa nya bilder till min nya sajt!
De ska bli väldigt kul efterssom jag älskar att modella framför kameran;)

På Lördag har jag och min kompis blivit bjudna på Vip party i Stlm så vi kanske åker på den troligtvis!
Måste isåfall välja ut en het outfit;)

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

4 Comments Add your own

  • 1. J  |  maj 14, 2010 kl. 1:38 e m

    Hej sötnos.

    Hoppas du får en trevlig o mysig helg nu.
    Det är inte så lätt att komma ihåg alla helg dagar🙂

    Själv har jag ledigt denna helg, så skönt.

    Låter kul att du ska till Sthlm. Hoppas att få se lite bilder då.

    Kramar
    J

    • 2. barbieswede  |  maj 16, 2010 kl. 9:59 e m

      Hejhej;)

      Tack så mkt!
      Nej de är de verkligen inte tycker de är helgdagar nästan jämt nu…:)
      Jo de blev en riktigt rolig och crazy helg:)
      Fotningen gick jättebra med!
      Så de blev många heta bilder;)
      Va skönt att du vart ledig i helgen…hoppas du haft en riktigt bra och solig helg:)
      Puss o kram

  • 3. Sture  |  maj 14, 2010 kl. 1:40 e m

    Hoppas att man får se en erotisk Avatar då!
    kram!
    Sture the hingst.

    • 4. barbieswede  |  maj 16, 2010 kl. 10:00 e m

      Ja självklart blir den erotisk;) Hoppas du haft en bra och skön helg! Pusss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2010
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
