fun crazy weekend;)

maj 16, 2010 barbieswede

Den här helgen har varit skön och rätt så crazy!
I Torsdags och Fredags fotade vi bilder till min nya sajt.
De blev många fina och heta bilder;)
Så jag är mkt nöjd med resultatet!
Och sen är de ju en fördel när man har en riktigt snygg kille som fotograf med;)

Bilderna kommer att kunna ses på min nya sajt när den är klar!
Jag bara älskar att bli fotad,,,kan poosa i timmar.
De är nästan så att fotografen får tvinga mej att sluta
De är de roligaste som finns förutom att spela in filmer;)
De viktigaste när man är modell är att kunna utrycka sej med sina ögon.
En blick säger mer än tusen ord.
Man ska kunna le med ögonen. Precis som Tyra Banks säger i Topmodel.
Och jag är bäst på de;)

I Lördags skulle vi egentligen på Vip fest.
Men tyvär så blev den inställd i sista stund, så vi åkte till Uppsala och festade där istället!
Väldigt kul va de!
De gick lite väl vilt till som nästan alltid när jag festar….. jag gav en utav killarna en lapdance som han blev väldigt glad över;)

Kom hem nu i dag. Känner mej lite trött. Men väldigt glad över att jag inte är gravid:)
De hade bara gått över tiden så de var ju verkligen tur!

Här är några bilder från i Lördags!
Soligt o varmt väder så härligt nu känns de verkligen att sommaren är på väg!

Sommar o sol nu med min korta kjol…..;)

Skriver ut mitt showscema för denna vecka imorgon!
Svar på mail kommer….

Puss puss/Barbie.

Jag gungar:)

 

Robin o jag i Uppsala

Entry Filed under: Uncategorized

12 Comments Add your own

  • 1. J  |  maj 16, 2010 kl. 10:06 e m

    Låter som en mycket trevlig helg.
    Tråkigt att höra att VIP festen vart inställd.

    Skönt att höra att du inte vart gravid.🙂

    Sköt om dig sötnos. Vi hörs på mejlen hoppas jag

    Kramar
    J

    • 2. barbieswede  |  maj 18, 2010 kl. 10:14 f m

      Ja de blev en lyckad helg iaf:) även fast vip festen blev inställd…
      Tack detsamma;) Ja de gör vi! Pusss o kram

  • 3. Sture  |  maj 18, 2010 kl. 7:48 f m

    Vad härligt att du har hat det bra i Uppsala barbie.
    Men det är synd att man inte kan förstora bilden på dig när du gungar. Visst är du utan trosor där?

    Man skulle vilja se musen lite bättre.😉

    Runk Sture!

    • 4. barbieswede  |  maj 18, 2010 kl. 10:19 f m

      Jo de var trevligt i Uppsala:) Aha de var så du tänkte;) Ska se om jag kan förstora den lite kanske..fast jag har faktiskt trosor på mej denna gång;) de ser bara ut som att jag inte har de.Mitt egna lilla paparazzi-trick;) Pusssssssss

  • 5. Sture  |  maj 19, 2010 kl. 7:30 f m

    Det hade varit mer busigt om du hade varit utan trosor i en lekpark.
    Varför har du trosor på dig?
    Lufta musen det är vår!😉

    Sture

    • 6. barbieswede  |  maj 21, 2010 kl. 7:24 e m

      Mmmm jo de har du ju rätt i;) Men de var lite för kallt man vill ju inte bli sjuk:) Jag väntar nog tills sommarvärmen kommer istället!

  • 7. Sture  |  maj 21, 2010 kl. 12:04 e m

    Kan du inte lägga upp en närbild på din söta mus?
    Kanske kan du sära läpparna med fingrarna med.
    Man vill fira helgen med att få se in i det göttaste en kvinna har.

    Bocken.

    • 8. barbieswede  |  maj 21, 2010 kl. 7:26 e m

      Får tyvär inte göra de i denna blogg kan bli avstängd då! Du får nöja dej med min porrblogg än så länge;)

  • 9. Största Fanet  |  maj 22, 2010 kl. 8:53 e m

    Har du hittat en annan fotograf ?:/

    • 10. barbieswede  |  maj 23, 2010 kl. 2:22 e m

      Nej de är klart att du fortfarande är min fotograf;)
      Men du var ju upptagen så jag fick boka in en ny denna gång! Puss

      • 11. Största Fanet  |  maj 24, 2010 kl. 11:18 e m

        Ok, det var helt ok😉

        Vi måste hitta ett datum som passar båda inom en snar framtid tycker jag !

      • 12. barbieswede  |  maj 26, 2010 kl. 11:33 f m

        Ja absolut! jag säger till så fort ja får tid;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2010
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
