Filminspelning imorgon;)

maj 21, 2010 barbieswede

Di damm….
Äntligen kommer den omtalande tävlingen på dating.se bli verklighet;)
Jag ber om ursäkt för att ni har fått vänta på den så länge.
Jag kommer imorgon att träffa vinnaren som vunnit en filminspelning med mej!
De ska bli så spännande! Känns lite pirrigt. Men mest kul!
Och jag känner mej redo att kasta mej in i en härlig sexscen tillsammans med en snygg okänd kille som jag aldrig förut träffat;)
Vad kan bli mer spännande än så???:)
Idag har jag även valt ut en supersexig snygg outfit som jag tror kommer passa in super;)
Har ännu inte hunnit bestämt hur jag ska ha håret ännu..men de hinner jag nog tills imorgon!
Tror de blir lite sexy lockar;)

Den här veckan har även den gått väldigt snabbt..
Jag har sovit, showat, skrivit manus samt planerat en hel del m.m

Idag har jag vart på lite viktig shopping..
Har bla köpt nya rosa och vita gardiner och filtar till mitt sovrum m.m.
Så nu är de jättemysigt och gosigt;)
Råkade tyvär köpa fel gardinstång så de var inte så kul:(
Så jag måste byta den imorgon!

Ops… Som vissa redan hunnit märkt så är min filmsida och webshop nere för tillfället pga ombyggnad på siten!

Dom som inte fått svar på mailen kommer få de innan Måndag kväll! I promise:) Jag har haft väldigt mkt att göra de är därför jag kommit så mkt efter…

Ps: Här är en bild från min egen kamera från fotningen förra veckan!
I min söta vita striptease klänning;)

Me!

Hoppas ni får en skön helg ni med;)

PUSSS på nosen /Barbie

Entry Filed under: mina porrfilmer!

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  maj 22, 2010 kl. 5:54 e m

    Äntligen kommer dejting filmen.
    Hoppas att det blir ett riktigt pang knull med mycket fittslick!

    Sture runk.

    • 2. barbieswede  |  maj 23, 2010 kl. 2:21 e m

      Ja jag vet äntligen de var verkligen på tiden;)
      De blev precis så superporrig blev den;)
      Pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2010
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
