Superlyckad inspelning;)

maj 23, 2010 barbieswede

Filminspelningen med vinnaren av min tävling på dating.se igår blev superlyckad;)
Jag kan avslöja att vinnaren heter Jens och kommer från Stockholm.
Mitt första möte med honom kändes jättebra!
Han är en väldigt trevlig och skön kille;)
Inspelningsplatsen blev ändrat i sista stund.
Så inspeningen blev hemma hos mej istället för i Stockholm, vilket var väldigt kul:)
De kändes lite pirrigt men mkt spännade;)
Vill göra många fler sånna här tävlingar i framtiden!
Så vänta och se man vet aldrig vad jag kan hitta på;)
Själva sexscenen överaskade mej verkligen!
Den blev hur porrig som helst ni måste bara se den;)
Jens visade dej vara riktigt duktig och de blev inga större problem alls i scenen!
Så de var ju verkligen skönt;)
Efter inspelningen åt vi en lättare middag, pratade och hade riktigt trevligt!
Vinnaren Jens åkte hem och jag och Mike fortsatte med filmandet.

Vi spelade in ytterligare tre scener!
Och sedan gjorde vi en fotosession vid hamnen.
Riktigt fina och sexiga modelpics blev det ser verkligen fram emot att lägga upp dom på min nya sajt så fort den blir färdig!
Vädret var riktigt soligt och härligt igår!
Jag poserade i en vit sexig kort sommar klänning my favorite dress;)
Och mitt rosa barbie halsband som jag fått av en av mina beundrare!

När vi var klara gick vi ut och åt middag på china!
Väldigt mysigt och god mat!
Och jag kan säga att jag var verkligen hungrig efter alla 4 scenerna och fotograferingen.
Har även fått väldigt ont i mina ben efter allt för mkt ridning;)
Men nu kan jag iaf gå normalt igen så de är ju bra!

Vinnarfilmen, trailern och övriga filmer kommer komma ut på min nya sajt så fort den är klar!
Här är  några bilder från inspelningen igår;)

Porriga kysssar/ Barbie

Mike and Me!

I can be a very very bad girl sometimes;)

Jens is arriving;)

me and Jens!

Ps: Mitt showschema på posingdreams.com denna vecka är som vanligt
Mån-Torsdag 19-01!
Inställd online tid Måndag)

 
 
 
 

 

Entry Filed under: mina porrfilmer!

5 Comments Add your own

  • 1. J  |  maj 23, 2010 kl. 6:29 e m

    Tack sötnos för går dagen. Ser fram emot att få se filmen. Känns som den vart bra.🙂

    Bra bilder det vart.

    Puss J

    • 2. barbieswede  |  maj 26, 2010 kl. 11:30 f m

      Tack själv;) Ja de kändes verkligen som att den blev bra! Du var riktigt duktig i scenen;) Pusss o kram

  • 3. Sture  |  maj 25, 2010 kl. 5:49 f m

    Fasen vad läckert! Hoppas att det blev bra scener,
    Vi är många som är avundsjuka på dig Jens.

    Sture.

    • 4. barbieswede  |  maj 26, 2010 kl. 11:32 f m

      Ja de hoppas jag med;) men de kändes som att inspelningen blev super! puss o kram

  • 5. edd14  |  februari 5, 2011 kl. 2:13 f m

    wooooo fann va fin à sexy ,som vanlig du den beste


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2010
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
