Nu förstår jag:)

maj 28, 2010 barbieswede

Den här veckan har varit lite jobbig och  krånglig…
Min online tid i Måndags blev inställd efterssom jag var tvungen att åka in till sjukhuset.
De var inget allvarligt och nu mår jag bra igen.
Så därför kommer svar på mailen senast nu på Söndag istället.
Jag har svarat på några nu ikväll med!
I Tisdags krånglade precis allt. Först gick min tv sönder, sen lampan på spisen, sen min jobblampa och som att de inte var nog så gick min dator sönder med.:/
Men de var bara datorn som var trasig på riktigt allt annat berodde på att en propp hade gått som en snäll kompis fixade åt mej…:)
De var ju tur att jag hade en extra dator hemma iaf annars skulle de ju bli katastrof….

Nu förstår jag också varför jag får tomma email hela tiden..
Fick reda på idag utav en trevlig kille i chatten att min mailbox måste vara full.
De är alltså därför jag fått en massa tomma mail aha:)
Tyckte de var lite konstigt!
Har även tömt min mailbox nu så nugår det att maila mej igen.
Ni kan även kontakta mej på posingdreams mailen!

Förutom de så har jag haft de ganska bra!
och jag har verkligen älskat att showa för er denna vecka;)
Jag showar även nu på Söndag mellan 21-02.
Så hoppas vi ses då;)

Nu i helgen ska jag besöka en kompis och bara slappa och dricka pina colada m,m;)

Hoppas ni får en riktigt skön helg!

Nu ska jag krypa ner i min säng och drömma våta härliga drömmar;)

Sovsöttt!

Pusss pussss/Barbie.

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2010
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
