My sunny hot weekend;)

juni 6, 2010 barbieswede

Den här helgen har vart så härlig, varm och solig;)
I fredags var jag med en utav mina bästa tjejkompisar!’
Vi satt i parken vid vattnet, drack vitt vin och solade och flirtade en del;)

Sen på kvällen gick vi vidare på fest hos en killkompis!
De blev en lång, sexig och rolig partkväll:)
Tror jag var hemma vid 5 på morgonen.

I Lördags sov jag halva dagen efterssom jag var lite bakis från gårdagen:)
På kvällen blev de filmkväll i min soffa;) med en massa godis!
Känns så härligt att bara vara hemma i min lägenhet.
Jag börjar verkligen känna mej mer och mer hemma här för varje dag som går.
Jag tror aldrig jag har trivts så bra i en lägenhet förut,
Den är helt perfekt för mej;)

Nu ikväll showar jag på posingdreams;)
Jag är online 21-02!
Så hoppas vi ses då!

Puss puss/Barbie.

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

2 Comments Add your own

  • 1. Magnus  |  juni 7, 2010 kl. 2:23 e m

    låt mig få träffa dig😉 snälla!

    • 2. barbieswede  |  juni 8, 2010 kl. 12:08 f m

      Du kan alltid träffa mej i pvt chatten ju;) puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

juni 2010
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Most Recent Posts

 
