Photoshoot på Lördag;)

juni 11, 2010 barbieswede

Yes nu är de helg igen!
Den här veckan har gått sååå snabbt.
Har showat och solat toppless på min balkong hela veckan så nu har jag fått lite sexig sollbränna;)

Nu ikväll blir de filmkväll med en utav mina kompisar …så mysigt..;)
Sen på lördag ska jag på photoshoot igen och ta en massa heta bilder till medlemssidan;)
Så de ska verkligen bli superkul!

Så ikväll blir det en tidig kväll för mej!
De är ju  alltid viktigt med lite skönhetssömn…:)

Hoppas ni med får en skön helg! och att vi ses på posingdreams.com på Söndag;)

Pussssssssar/Barbie.

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  juni 12, 2010 kl. 4:55 f m

    Hej sötnos.

    Det låter ju trevlig. Kan du inte ta en bild som man få se😉

    Okej. Mmm nice, ser fram att få se dessa bilder.😉 Längtar tills din nya sida är uppe.

    Puss /J

    • 2. barbieswede  |  juni 13, 2010 kl. 6:38 e m

      hejhej;)
      Va kul att du ser fram emot min sajt!
      Tyvär belv fotningen inställd pga av dåligt väder. Så jag får hoppas att nästa helg blir finare!
      Puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

juni 2010
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Most Recent Posts

 
