Inställd onlinetid…

juni 13, 2010 barbieswede

Min Online tid på posingdreams.com är tyvär inställd ikväll pga av tekniska problem.  Hoppas jag kan showa som vanligt imorgon igen:)

Denna helg har verkligen varit såååå regnig…
Så vi  fick tyvär ställa in fotograferingen i Lördags pga av dåligt väder:(
Efterssom vi hade planerat att fota utomhus så de var väldigt tråkigt..
Så nu hoppas jag att de blir fint väder nästa helg istället så  vi kan fota  då istället!
Men jag har haft en väldigt mysig helg iaf, med trevligt sällskap, film och godis och lite andra sexy things;)

Nu hela denna vecka ska ”Sassa di lovely” (the dog) bo hos mej! De känns verkligen kul och väldigt tryggt att ha henne här:)
 Så jag är väldigt glad för de!
Så jag ser fram emot en spännande vecka med henne nu!
Och så klart att showa för er på posingdreams så snart sajten är okej igen;)
Jag skriver ut mitt showscema för denna vecka imorgon!

Sov så sött!!!  Puss puss/Barbie

Entry Filed under: Mina webcamshower!

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  juni 13, 2010 kl. 6:49 e m

    Oj. tråkigt. Ja märkte det. Va inne förut, för att kolla när du skulle köra. Men det va så segt.

    Jaså, ska hon bo oss dig, vad trevlig.

    Kramar
    J

    • 2. barbieswede  |  juni 18, 2010 kl. 4:18 e m

      ja de var lite segt…Men nu funkar de ju iaf igen som tur är;)
      Ja de har vart en kul vecka med mkt promenader!

      Puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

juni 2010
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Most Recent Posts

 
