My baby and I….

juni 18, 2010 barbieswede

Nu är de Fredag igen känns så skönt!
Den här veckan har jag showat såklart som ni redan vet;)
Och sen har jag vart med Sassa my baby… den mesta tiden!
Vi har gått långa promenader, solat och haft de skojigt!
Hon bara älskar vattnet och blir helt crazy när hon ser det!
De blev nästan ett bad för mej med, efterssom hon höll på dra i mej med i vattnet en gång!
Efterssom hon är så himla stark….men hon lyckades inte…så de var ju tur!Ska jag bada vill jag helst inte bada med kläderna på;)
Jag har insett att en hund tar ganska  mkt tid och energi.
Jag känner mej lite slut efter den här veckan faktiskt..
Men ändå så önskar jag att jag kunde ha henne för alltid…
Jag tror jag har blivit kär i henne.. I love my baby dog! 
Hon gör mej så glad och hon är sååå gosig…
Har har även hunnit med en fika på stan tillsammans med några kompisar!
Jag har också hämtat ut min korta Elise Ryan klänning som jag beställde förra veckan.
Den är så fin!!!, rosa, söt och sexig;) Just how I like it!
Den passade helt perfekt! Jag bara älskar den. Tänkte ha den på mej nu på midsommarafton.
Har även köpt ett par rosa sexy höga skor som matchar till!
So now I´m ready for some party…;)
Ska lägga upp en bild på den sen!
Nu i helgen blir det troligen fotografering
Antingen nu på Lördag eller Söndag.
Hoppas bara de inte regnar igen som förra helgen:(
Annars får vi ta lite heta inomhusbilder istället så länge!

Nu på Söndag showar jag även på posingdreams.com kl. 20-02 om ni blir sugna;)
Hoppas ni får en riktigt härlig helg!

Vi ses!

Pussar o kramar/Barbie.

Sasssa di lovely... is dreaming......)

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  juni 20, 2010 kl. 3:01 e m

    Låter som en kul och bra vecka för dig. Du har väl bra skor på dig när du är ute o går med henne😉

    Hoppas det vart foto denna helg utomhus.

    Kramar J

    • 2. barbieswede  |  juni 21, 2010 kl. 6:29 e m

      Ja de har vart en riktigt kul vecka:) Jo jag kan inte ha höga skor för då flyger jag…så jag har faktiskt ganska stabila skor på mej nu;)
      Jo tack fotningen gick jättebra! Blev några heta utomhusbilder iaf! Så de blev suuuuper! kraaaaam


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

juni 2010
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Most Recent Posts

 
