Mitt showschema+ Min helg!

juni 28, 2010 barbieswede

Då vare  måndag igen då!
Min midsommar helg har varit riktigt trevlig!
Festade och grillade med några vänner, drack champagne, cider och åt jordgubbar mmm jättegott!
Jag hann även med en fotografering på söndagen!
Superheta bilder blev de!
Här är en bild från fotningen i Söndags;)
Måndag- Tisdag 19-01

Onsdag- Torsdag 19-02

Söndag 20-02

Pusss pusss/barbie

Me Barbie!

Mitt showschema på posingdreams.com för denna vecka är:

Entry Filed under: fotograferingar,Foton av mej!

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  juni 30, 2010 kl. 7:45 f m

    Fan vilken sexig bild man får en ordentlig ribba!
    Nu blir det problem att gå till jobbet igen.

    Sture Runk!

    • 2. barbieswede  |  juli 2, 2010 kl. 9:25 f m

      Thanx baby;)
      Oj då hoppas du kom till jobbet i tid iaf,)
      De kanske inte är så bra att läsa min blogg på morgonen…hihi…,9
      Pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

juni 2010
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Most Recent Posts

 
