Partyhelg!

juli 2, 2010 barbieswede

Lalalalala ….Nu är de äntligen Fredag igen:)
Har dansat till Lady gaga och Britney hela morgonen…så nu känner jag mej redo för en riktigt crazy partyhelg!!!
Ska faktiskt också gå på marknad nu i helgen de ska bli kul!
Dom brukar ju alltid sälja snygga sexiga toppar och klänningar…så jag hoppas jag hittar något riktigt sexy;)

Jag har som vanligt älskat att showa för er denna vecka;)
Längtar tills på Söndag igen!
Jag bara älskar rollspel;) De är jättekul!

Annars har denna vecka varit lite seg!
Har saknat Sassa sötis hund väldigt mkt de känns lite ensamt utan henne nu när jag haft henne hos mej i två veckor!
Men som tur är får jag träffa henne nu i helgen igen så då blir jag glad igen:)

Hoppas nu vädret blir fint och soligt så man kan bada och sola med!
Va härligt de skulle vara o ha sex på stranden igen;)
Vill önska er en riktigt skön, solig,  och crazy helg;)

 Pussissssar/ Barbiesen..

Entry Filed under: Funny things/övrigt,Uncategorized

8 Comments Add your own

  • 1. J  |  juli 2, 2010 kl. 2:10 e m

    Hej sötnos. Låter som du får en trevlig helg.
    Förstår att du saknar henne, men bli så lätt fast.

    mm vänder ska bli så fint, har de sagt.
    Älskar oxå att ha sex på stranden. Men ingen tjej som vågar just nu😉.

    Kramar
    J

    • 2. barbieswede  |  juli 5, 2010 kl. 11:37 e m

      Hejhej;)
      Ja vädret blev ju superfint och skönt och helgen blev jätterolig!
      Mmm sex på stranden är verkligen så himla underbart;) Pusss o kram

  • 3. Andreas  |  juli 2, 2010 kl. 5:51 e m

    Skriver inte så ofta fast brukar ändå följa bloggen ibland:) om du har vägarna förbi Kolingsborg lirar ett ascoolt band där i morgon (lördag), det är lätt värt att åka förbi skulle jag säga😉. Annas skickar jag över en liten partylåt (kanske): http://open.spotify.com/track/2MyyU0z1oNT1GGSpz8KCn3

    Ha en grymt nice partyhelg!

    • 4. barbieswede  |  juli 5, 2010 kl. 11:42 e m

      Hej Andreas:)
      Tack!
      Va kul att du läser min blogg ibland:)
      Tyvär så hade jag inte vägarna förbi i Lördags… Men Ska kolla in vad de är för låt nu iaf..;)

  • 5. Sture  |  juli 3, 2010 kl. 8:52 f m

    Jag såg dig på marknaden med en snubbe.
    Ja satt och fikade och du gick förbi en bra bit ifrån mig.
    Hoppas att du hade trevligt och hittade några sexiga underkläder.

    • 6. barbieswede  |  juli 5, 2010 kl. 11:44 e m

      Hejhej;)

      Jaså de gjorde du:)
      Synd att du inte hejade då… de hade ju vart trevligt;)
      Jo jag hittade några riktigt sexiga bh sett faktiskt;) De fanns mkt fina kläder ju!Hittade du nått spännade?
      Puss o kram

  • 7. Sture  |  juli 6, 2010 kl. 4:06 e m

    Det var inte riktigt läge för det tyvärr!
    Men kanske en annan gång😉

    Sture

    • 8. barbieswede  |  juli 13, 2010 kl. 1:28 f m

      Får hoppas på en annan gång då;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

juli 2010
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts

 
