Min partyhelg+ veckans showschema!

juli 5, 2010 barbieswede

Den här helgen har vart helt underbar kul och crazy!
Med världens bästa och hetaste väder!
De känns nästan som man är utomlands nu så himla skönt!
Hela helgen har jag shoppat, badat, åkt karusell. festat och flirtat m,m😉
Jag fick också skriva tre autografer vilket var mkt kul och väldigt smickrande;)
Så jag känner mej faktiskt lite slut idag.

Träffade även en hel del vänner som jag inte sett på länge!
Och de blev två riktigt crazy roliga partynätter😉

Den enda nackdelen är att myggen har bitit sönder mej på hela benen så de kliar jättemkt…:(
…dumma mygg…🙂

Hoppas ni med haft en bra helg!

Mitt showschema för denna vecka är:
Måndag- Tisdag 19-01
Onsdag- Torsdag 19-01
Söndag: inställd

Hoppas vi ses;)
Pussss pusss/Barbie

Marknaden var verkligen super och jag hittade en massa fint.
Köpte några riktigt sexy glitter klänningar, toppar, linnen, tights och några bh sett!
Köpte även jättefina playboy smycken, sollbrillor, väskor, flipflops  i olika färger och lite annat!
Hade inte planerat att shoppa så mkt som jag gjorde:)
Men vadå de är ju bara marknad en gång per år nästan så man lär väll passa på;)
Dessutom har jag nästan fått en halv ny garderob med fina kläder!
Jag bara älskar att shoppa på marknader!

Entry Filed under: Funny things/övrigt

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

juli 2010
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts

 
