I love Summertime;)

juli 16, 2010 barbieswede

Den här veckan har vart varm, het och alldeles underbart super skön!
Har solat, badat, showat och shoppat m,m;)
Jag köpte bla en jättefin ljusblå bikini som jag också hade på mej i Onsdags när ja showade:)
Hela dagen i dag har jag och min bästa tjejkompis vart på stranden flirtat och badat, så himla härligt!
Vill aldrig att sommaren ska ta slut.
Jag känner mej verkligen extra hot nu med solbrända ben och allt;)
På Söndag showar jag på posingdreams.com mellan 21-02!( inställd pga sjukdom)
Så hoppas vi ses då;)
Tyvär så tillåter inte posingdreams telesex längre,
Men cam2cam går ju lika bra efterssom vi då kan höra varandra genom camen;)
Vill önska er en skön, het och solig helg!

Alots of Sun kisses/ Barbie

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

2 Comments Add your own

  • 1. Sanel  |  juli 16, 2010 kl. 11:36 e m

    Tjaaa de va längesen vad händer annars? Minns du mig?

    • 2. barbieswede  |  juli 18, 2010 kl. 1:25 e m

      Tja sanel:)
      Ja de gör jag du har ju skrivit i min blogg förut kommer jag ihåg! puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

juli 2010
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts

 
