katastrof natt…

juli 25, 2010 barbieswede

 

jag o Pino

Jag vill börja med tacka alla sötisar som kom och tittade på oss nu i helgen!De betydde jättemkt för mej och de var jättekul!
Fredag natt gick superbra och allt flöt på som de skulle!
De kändes så bra att dansa på scenen igen, trots att de inte fanns någon strippstång så blev de helt okej iaf,
Många snyggingar att flirta med fanns de med;)


Lördags kvällen började lugnt och allt kändes roligt!
Resten av kvällen kan jag samanfatta i ett ord ”Katastrof”
Jag och Nicole hamnade i bråk i slutet av kvällen vilket var väldigt tråkigt.
Önskar de inte hade behövt hända men de gjorde de.
De börjar med att dom kommer en timme försent och ber inte ens om ursäkt för det.
Så jag får mingla helt själv i en timme.
Inte för att jag har nått emot de. Men jag tycker de var taskigt och oproffisionelt gjort mot mej och alla andra.

Hon kommer upp på scenen och förstör en utav mina shower.
Jag lånar även mina finaste strippklänningar till henne och hon snor dom av mej och säger att de är hennes klänningar.
Hon sparkade mej även med strippskon i mitt ansikte då hon dragit ner mej på golvet,, så nu är halva mitt ansikte uppsvällt och jag ser ut som en hamster…
Dessutom har jag inte fått betalt av ng8s chef något alls för hela helgen.

Jag känner mej ledsen arg och orättvist behandlad..
Så jag kan väll säga att jag inte mår så värst bra just nu jag mår jättedåligt ärligt talat.
Och jag orkar inte jobba något förens jag mår bra igen och alla mina blå märken försvunnit.

Min kamera har även den blivit stulen,,,så alla bilder från helgen är borta:(
Den enda bilden som f inns är denna som Pino tog med sin kamera.
Bilden är tagen i Fredgs kväll innan klubben.
var ni där och har bilden fån kvällen så får ni gärna maila dom till mej på barbieswede@live.se

Då skulle jag bli superglad:)

Nu ska jag åka ut på landet och vila några dagar så är jag tillbaka på posing när jag mår bättre;)

(Ng8 i Gävle ni kan ju vänta er en stor räkning på posten inom några dagar….bara så ni vet..
Och jag tänker aldrig sätta min fot i era smutsiga lokaler igen…
Har aldrig varit med om att bli så dåligt behandlad någonsin…….


Pusss o kram/ Barbie

 

Entry Filed under: Mina vardagshändelser

8 Comments Add your own

  • 1. J  |  juli 25, 2010 kl. 6:58 e m

    Tråkigt att höra det som har hänt.
    Förstår att det vart en jobbigt helg för dig.
    Det låter inte så några goda vänner du hade.

    Tycker synd om dig.

    Kramar och Kyssar
    Jens

    • 2. barbieswede  |  juli 30, 2010 kl. 3:00 e m

      Ja de var verkligen jättetråkigt att de skulle bli som de blev. Nej de var de verkligen inte. Ska inte göra något ihop med dom några fler ggr iaf…Men nu mår jag bra igen:)Hoppas du har de bra med! Vi hörs! Pussar o kramar

  • 3. Rogga  |  juli 25, 2010 kl. 7:31 e m

    Ja vem kan man lita på? Tycker du gör rätt i att åka ut på landet och vilar upp dig. Tanka lite power i både kropp och själ.
    Ha det så bra

    • 4. barbieswede  |  juli 30, 2010 kl. 3:02 e m

      Hej Rogga! Va kul att du kom i Fredags;)
      Ja de är inte så lätt att veta vilka som är ens riktiga vänner ibland… Men nu har jag vilat upp mej och känner mej redo och glad igen.
      Tack detsamma:)

  • 5. Rock  |  juli 26, 2010 kl. 10:56 f m

    Länge sen man såg Pino… vad gör han nu? Gillade hans ställe på Hornsgatan… träffade dig där några gången också🙂

    • 6. barbieswede  |  juli 30, 2010 kl. 3:03 e m

      Jo han bor i Stlm nu! Han var hos mej nu i Fredags så de var jättekul:) Aha.. då kanske jag känner igen dej då:) Ja stället på horsgatan var bäst!

  • 7. Jimmy  |  juli 26, 2010 kl. 5:07 e m

    Hoppas du får fint väder och mycket vila så du blir bättre snabbt.

    • 8. barbieswede  |  juli 30, 2010 kl. 3:04 e m

      Hej Jimmy!

      Tack så mkt! Har vilat nu och känner mej på topp igen;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

juli 2010
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts

 
