Slitz reportage!

augusti 2, 2010 barbieswede

Jag har idag fått veta att jag är porrsvergies mest nedladdade kvinna!
Vilket känns väldigt kul och smickrande;)

Reportaget om porrbranscen finns nu att läsa i tidningen Slitz!
Repotaget är Skrivet av Martin Dessner, och jag tycker alla borde läsa det!

Rubriken lyder: Vi fick vår högsta önskan uppfylld, Obegränsat med gratis porr cirkulerar nu på internet. men till viket pris?
Repotaget förklarar bla varför porrbranschen dör ut och varför inte några nya  storfilmer  kan göras.
Jag önskar de kunde vara som på 80 talet när porrfilm gick på bio!
Va coolt de skulle va!!…synd att jag inte var med på den tiden….

Men jag fortsätter som planerat att producera mina egna filmer;)
Och min medlemsajt kommer även den att  lanseras inom kort;)

Nej nu ska jag lägga mej och sova and get some beautysleep!
Tack för ikväll;)

Sovsött puss puss/Barbie.

Entry Filed under: reportage/intervjuver

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  augusti 3, 2010 kl. 11:14 e m

    Synd att bilden på dig inte var större! Så att man kunde ta med den i sängen och mysa med sig själv.

    Sture Runk

    • 2. barbieswede  |  augusti 5, 2010 kl. 4:35 e m

      Ja den skulle vart lite större iaf1 du kanske kan andvända förstoringsglas;) Pusss pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
