Striptease!

augusti 5, 2010 barbieswede

Nu börjar jag strippa här i Sverige!

Så från och med Fredag nästa vecka kan jag bokas för striptease;)
Jag kan bokas till svensexor, födelsedagsfester, klubbar och fester m.m.
Se mer info under sidan (boka striptease) här i min blogg!

Har som vanligt älskat att showa för er denna vecka;)

Jag showar även nu på söndag kl.20-02. ( obs.. ändrad till 21-02)
Vill önska Er en skön helg!

Dröm söttt!

Pussar/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. micke  |  augusti 12, 2010 kl. 2:10 e m

    vill boka stripp! Hur går det till? Kan du komma till Göteborg i helgen. Isf vad skulle det kosta????

    • 2. barbieswede  |  augusti 12, 2010 kl. 7:30 e m

      Hej Micke!

      Ja va kul! De får du gärna göra! Gbg är lite väl långt bort..men maila mej gärna på barbiesstripteaseagancy@live.se så kanske vi kan komma fram till något tillsammans! Så kan jag skicka priser och info osv;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
