Veckans showschema+ Min helg!

augusti 9, 2010 barbieswede

Denna helg har gått jätte snabbt.
Har vart med en utav mina bästa killkompisar och Sassa di lovely dog hela helgen!
De har vart en väldigt mysig helg.
Vi har grillat och druckit öl gott….m.m.;)

Jag tog mej även ett dopp i sjön när de regnade…så härligt va de…
Jag bara älskar att dyka … jag brukar ibland låtsas att jag är en sjöjungfru…de är jättekul faktiskt!
De borde ni testa..:)

Jag kommer ihåg en gång i Italien när jag var ungefär 17.
Då träffade jag en snygg italiensk kille som jobbade som badvakt på stranden.
Han frågade då om vi skulle leka en lek i vattnet.
Jag skulle va Pam A och han skulle va en livvakt som skulle rädda mej.
Jag sa såklart ja;) och vi åkte ut med hans båt långt ut från stranden…
Sen låtsades jag att jag höll på drunkna…och han simmade ut och räddade mej…
De var en riktigt kul lek!
De hela slutade såklart med att vi hade sex på båten;)
De skulle jag verkligen vilja göra om igen….

Mitt showschema för denna vecka är:

Måndag-Tisdag 19-01
Onsdag-Torsdag 19-02.

Sov så gott!

Hoppas vi ses imorgon!

Pusss pusss/Barbie.

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  augusti 11, 2010 kl. 9:17 e m

    Vi kan leka den leken om du vill😉 (smile)

    • 2. barbieswede  |  augusti 12, 2010 kl. 7:26 e m

      Ja de skulle va super;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
