Börjar med webcamshower över msn…

augusti 11, 2010 barbieswede

Som vissa reda märkt så är min profil på posingdreams borta…
Vill säga förlåt till alla som brukar se mej showa där:/
De var inte alls meningen att sluta så där snabbt utan förvarning…

Men jag ville inte längre jobba kvar på sajten bla: pga av  dåliga vilkor för mej som modell bla…
Orkar inte gå in på alla detaljer just nu…men de är de bästa för min egen del helt enkelt..
Så jag sa upp mej igår natt!
Så hädanefter kommer jag börja showa över min msn istället med start nu på Söndag!
Mina priser är nu även  biligare än på posingdreams.
Och i mina shower ingår alltid telesex om du som kund önskar;)
Jag kommer även inom kort ladda upp olika outfits som du kan välja på innan show;)

Jag skriver snart ut mer info om vilken msn jag kör på osv..
Ni som vill kommer även kunna boka mej i förväg på egen önskat tid!

Jag kommer finnas online på min msn Måndag-Torsdag kl 19-02 precis samma tider som jag brukade ha på posing!

Mina priser är:

10min: 200:-
15min 300:-
20 min 400-
1h: 1000:-

För mer info maila mej gärna på barbieswede@live.se

För övrigt är mitt liv verkligen helt kaos just nu..men jag vet att de kommer bli bättre!
Känns som jag har tusen saker jag måste göra…
Jag har lust att dra täcket över huvudet…blunda och drömma mej bort och inte vakna igen….men men så kan de väll vara ibland de är väll bara att bita ihop och le tills isen smälter….

Vill önska alla en trevlig helg!

Pusss/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

8 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  augusti 11, 2010 kl. 9:16 e m

    Hoppas att allt ordnar sig snart!
    Hur gick det med filmen som du spelade in med killen som vann en inspelning med dig?

    Sture the king.

    • 2. barbieswede  |  augusti 12, 2010 kl. 7:12 e m

      Hej Sture the King;) tack så mkt! Jag mår redan lite bättre nu:)Jo den blev jättebra!den kommer ut på min sajt inom kort. Jag skriver om det här i bloggen när den finns uppe! Hoppas du får en grym helg kingen;) puss o kram

  • 3. Mansour  |  augusti 11, 2010 kl. 10:31 e m

    sämre på msn ju:(…där kan man ju inte avbryta show och ha tid kvar .mycket sämre kvalite också på bilden synd

    • 4. barbieswede  |  augusti 12, 2010 kl. 7:15 e m

      Jag vet faktiskt inte om de är så mkt sämre på msnen…jag har ju en bra cam och bra ljus så de borde ju inte vara några problem…Ja de är ju synd iofs…men jag ska köra nu på msnen så länge tills jag hittar en egen sajt att köpa.. Pusss

  • 5. Rogga  |  augusti 11, 2010 kl. 10:50 e m

    Hoppas verkligen att allting löser sig för dig. Du som alltid har haft en så possitiv attityd här på din blogg. Det känns ovant. Tror faktiskt att det kommer att lösa sig för dig. När jag är låg så brukar jag tänka på en sång eller låt som jag vet gör mig uppåt, och då brukar jag må mycket bättre. Vet ej om det funkar för dig, men för mig brukar det funka iaf. Ha det så bra. Vackra Barbie. (inge mycke smör där då….näää då)

    • 6. barbieswede  |  augusti 12, 2010 kl. 7:20 e m

      Hej Rogga;) Tack så mkt för ditt söta inlägg! Jag mår redan lite bättre nu faktiskt:) Jag följde ditt tips och lyssnade på min favoomusik..och de hjälpte faktiskt en hel del! De ska jag tänka på nästa gång med:) Nu ska jag va glad igen på rikigt de lovar jag! hoppas allt är bra meddej med! Puss o kram

  • 7. Daniel  |  augusti 12, 2010 kl. 8:09 f m

    fan va nice att du kommer börja köra msn då kan man spela in showen och titta när man vill. Har ett bibliotek av camtjejer på film.vill ha dig där ockspå.värdelöst att man inte kan spela in showerna på posingdeams. tack för en grym blogg!! pusss

    • 8. barbieswede  |  augusti 12, 2010 kl. 7:23 e m

      Hej Daniel;)
      Jaaa…Va kul att du gillar msn ideen! Ja de är ju bra att man kan de…de visste jag inte faktiskt va smart:)
      Pussss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
