Min nya webcamsajt;)

augusti 12, 2010 barbieswede

Nu har jag gjort min egen nya webcamsajt;)
De var jättelätt att göra den ju! Trodde de skulle va mkt svårare faktiskt!

Kolla gärna in den här www.barbieswedewebcam.dinstudio.se

Jag börjar showa redan nu på Söndag och jag är online hela kvällen från kl: 19.00-02.00.
Ni kan adda mej på barbieswedewebcam@live.se
Betalning sker via paypal.

All info finns på min webcamsajt!

Jag mår redan lite bättre nu!
De känns som att allt kommer ordna sej ändå!
Jag tror jag blev lite deppig över en del lite jobbiga saker som hänt på den sista tiden.
Tack för alla söta inlägg blir verkligen på mkt bättre humör bara av att läsa dom:)
Nu ska jag vara glad igen som jag brukar:)

Har lyssnat på I´m a barbie girl…min favvolåt  hela dagen! Den är super:)

Ha en riktigt skön helg!

Så hoppas jag vi ses på Söndag;)

(Opsss… vill bara säga att de kanske kommer ta lite tid för mej i början att komma på hur allt funkar med msn och sånt, bara så ni vet)

Pusssssss/ Barbie.

Entry Filed under: Uncategorized

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
