Inställda webcamshower ikväll….

augusti 15, 2010 barbieswede

Vill meddela att mina webcamshower  tyvär ikväll är inställda pga av privata skäl…
Men jag kommer showa som vanligt imorgon igen.
Mitt onlineschema för denna vecka är:
Mån-Torsdag 19-02

Vill även påpeka att det är någon som som vanligt försöker förstöra för mej och har lagt upp en länk om mina webcamshower. ( borttagen länk)
Vill bara påpeka att detta såklart inte är sant . Men de tror jag nog redan ni vet:) P.s jag har beskydd utav Lingbo skins…så sluta tjaffsa….:)

Jag har aldrig tagit något av någon förutom den gången jag tog lite smågodis och åt i en godisbutik;)
Och jag är 100% seriös med min verksamhet!

Sue me!

Entry Filed under: Uncategorized

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
