Mina premiärshower uppskjutna….

augusti 16, 2010 barbieswede

Mina webcamshower blir uppskutna några dagar till jag hittat får ordning på allt!
Jag skriver här i bloggen när jag kör igång!

Denna helg har jag faktikt haft riktigt kul!
Jag har festat hela helgen tillsammans med några kompisar!
Har även shoppat lite på marknaden här och åkt karusell och ätit en massa god mat och massor med godis:)
Va skönt att bara koppla och göra som man vill och känner för:)
Riktigt trevlig helg blev de!
Men jag tycker faktiskt karusellerna och öltälten borde vart öppna dygnet runt:)

Nu denna vecka ska jag försöka få ordning på allt!
så jag kan börja med mina shower;)

Tänkte även börja träna varannan dag de ska bli Skönt! Jag har inte tränat nu på ett halvår nu….:)

Pussar o kramar/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Rogga  |  augusti 20, 2010 kl. 6:25 e m

    Du med!! Jag med,(svårt att undvika när man bor typ 100 m därifrån)fast jag åkte varken karuseller eller åt godis (ångrar att jag inte köpte några sura remmar). Hängde mest i öltältet och drack öl och lyssnade på musik. Hoppas att du hade lika kul som jag, och att det kommer åter nästa år. Ser att du haft lite problem med intenet osv. Hmmm alltid lika roligt det där. Ha det så bra med dig i helgen. I kväll blire lugnt för mej, men i morrn går jag nog ut och tar en eller två bärs. Kanske lite karaoke på Lucky Bar.
    Ha det!!!

    • 2. barbieswede  |  augusti 22, 2010 kl. 7:33 e m

      Hej Rogga;)

      Aha va kul så du var ockå där:)
      Ja de var riktigt trevligt faktiskt! Men vist vore de kul om dom skulle ha öppet hela natten istället:)Mmm en masa godis fanns de verkligen!
      Har dom karaoke där?:) Jag som älskar att sjunga karaoke! Då kanske man ska gå dit nån kväll då! Tack ha de så bra du med! kraam


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
