Min vecka och helg!

augusti 22, 2010 barbieswede

Hoppas ni haft en skön vecka:)

Denna vecka har jag hunnit med en massa saker och jag har en massa att berätta!

Jag har bla vart på photoshoot och tagit tre nya bildserier till min kommande medlemssajt!
Så de blev många heta bilder och jag blev supernöjd med resultatet:)
De bästa med mina bilder är att jag aldrig photoshopar eller redigerar.
Och det kommer jag heller aldrig att göra!
Jag tycker helt enkelt inte att de behövs för att jag ser helt perfect ut iaf;)
 Desutom är de väll roligare när man ser ut om sej själv och inte som nån annan!

Jag har även hittat mitt favorit massage ställe. Massagen var underbar!
Verkligen vad jag behövde…I love massage;)

Tyvär så hann jag inte med att börja träna denna vecka…opsss…
Men jag tänkte börja med de nu denna vecka istället:)

Nu i helgen har jag bara tagit de lugnt, slappat och umgåtts med kompisar!

Jag kommer antingen börja med mina webcamshower igen denna eller nästa vecka! Jag har inte riktigt bestämt mej än.
Men jag skriver ut här i bloggen så fort jag vet;)

Jag kommer snart köpa min egen webcamsajt,
Men jag kommer antagligen showa över msn så länge! Om inget annat dyker upp:)

Min planerade medlemssida kommer tyvär ta längre än vad jag räknat med. Pga: att jag inte längre vill jobba med de företaget som från början skullle göra min medlemssida.

Pga att dom hade  en massa orimliga  krav som inte jag ville gå med som att jag tex inte skulle inte få skriva något mer här i min egen blogg eller ha någon som helst kontakt med alla er som skriver här i min blogg  köper shower och filmer av mej!
Jag skulle heller inte få jobba som strippa utan bara jobba för sajten hela tiden..
Dessutom ville dom ha 50% av allt fast de är jag som gör de mesta av allt  jobb..
Sen var de en massa annat med som jag inte vill gå in på…

Dessutom tycker jag att medlemssidan såg ut som en amatörsida inte alls snygg.
Så jag tror faktiskt att dom bara ville lura mej… Men de lyckades inte så bra:)

Jag är faktiskt en människa och inte en carton/seriefigur om lever i en dator!
Ingen vill väll att någon annan ska bestämma och ha kontroll över ens liv? Jag vill vara fri och göra som jag själv vill!

Så just  nu letar jag efter ett nytt proffisionellt företag som vill göra min medlemssida istället!
Ni får gärna komma med tips om ni vet något bra:)

Så min medlemsajt kommer att bli av iaf so dont worry be happy:)
Jag vet bara inte när…men de vet jag nog snart!

Vill önska er en härlig vecka;)

Pussss pussss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
