Godmorning:)

augusti 24, 2010 barbieswede

Godmorgon eller Godmiddag kanske jag ska säga:)

Ville bara skriva ett litet inlägg för att ja känner för de!

Jag har vart och blekt och klippt mitt hår nu på morgonen och de blev superfint…jag bara älskar de och de luktar jättegott med.
Hon som gjorde mitt hår var verkligen en utav dom bästa frisörerna jag någonsin varit till!
Jättetrevlig och duktig! Dit ska jag gå många fler ggr…
Så nu känner jag mej jätteglad och jätte fräsch;)

Jag råkade tyvär försova mej och kom en timme försent…jag hörde inte mitt alarm:/
Men de gick bra iaf! Jag köpte en redbull på vägen och vaknade till liv!Tråkigt bara att jag inte hade nått paraply och jag blev helt blöt på vägen hem.Måste verkligen komma ihåg att köpa ett paraflax!

Sen måste jag börja öva mej på att vakna tidigare på morgonen och inte stanna uppe hela nätterna…de kan ju bli lite svårt:)
Jag trivs bättre att vara uppe på natten mkt mer spännade…,, dessutom är de mkt skönare att sova på dagen…

Jag skulle egentligen behöva gå ner på stan och köpa nytt smink..Men jag känner inte för de nu när regnet öser ner. Så de får bli imorgon istället!

Jag har nu även hittat några intressanta företag som skulle kunna göra göra min sajt. Jag var uppe hela natten och hittade en massa bra….yes…jag är ett steg närmare mitt mål….:)
Tack för förslaget som jag fick på mailen de var jättesött verkligen:)

Ha en bra dag! Pussissar/ The swedish barbie..not the chinise one!

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  augusti 24, 2010 kl. 9:24 e m

    Hej darling!

    Har du sett att lusthuset i Gävle har rabatt på ett klädmärke? Kommer ej ihåg vilket men det är 40% rabatt. Så kika förbi där och fynda.

    • 2. barbieswede  |  augusti 24, 2010 kl. 10:13 e m

      Hej baby;)
      Aha tack för tipset! Är de playboy ?
      Nu blir ja jättenyfiken. måste gå dit och kolla! puss o kram

  • 3. Sture  |  augusti 26, 2010 kl. 2:01 e m

    Jag kommer inte i håg vad produkterna heter tyvärr.
    Ha en härlig vecka.

    • 4. barbieswede  |  augusti 29, 2010 kl. 6:05 e m

      okej! Tack detsamma:)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
