showar nu på Torsdag!

augusti 25, 2010 barbieswede

Nu vet jag varför  mitt paypal konto inte fungerade i och med webcamshowerna förut!
Jag  fick reda på nu att jag är tvungen att koppla de till mitt bankkonto innan de börjar fungera.
Så förlåt å himla mkt jag hade ingen aning om de… De var helt och hållet mitt fel.
För alla kunder som har swedbank konto börjar jag showa redan nu på Torsdag!
Jag är online på min msn barbieswedewebcam@live.se mellan 19-01 så kom gärna in då;)

Ni kan också förboka en tid redan nu om ni vill de!
Vid telesex ger jag mitt nr vid show! Om någon inte redan har fått de tidigare;)

För mer info besök gärna min webcamsajt www.barbieswedewebcam.dinstudio.se/
Nästa vecka är mitt paypalkonto troligen klart och jag  tar emot inbetalning genom paypal som vanligt!

Hoppas vi ses! Längtar verkligen till på Torsdag nu!

Glöm inte bort och välj vilken outfit jag ska ha;)
Opss kl är över fyra nu:) …nu måste jag verkligen sova snart!
Sov så sött!

Pusss Pusss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Kalle  |  augusti 25, 2010 kl. 4:42 e m

    Har du funderat på skaffa silikon?

    • 2. barbieswede  |  augusti 25, 2010 kl. 9:24 e m

      Hej Kalle!
      Jo jag funderade på de förut. Men nu vill jag hellre ha mina egna! För jag tycker de är mer ovanligt och vackert;) Silicon är ju så vanligt nu för tiden! I love my boobies;)

  • 3. Sture  |  augusti 26, 2010 kl. 2:00 e m

    Självklart ska du inte skaffa silikon.
    Dina tuttar är fina som de är.

    • 4. barbieswede  |  augusti 29, 2010 kl. 6:04 e m

      Tack! Nej jag är iaf helnöjd med mina bröst så silikon blir de inte;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
