I feel happy:)

augusti 26, 2010 barbieswede

Va glad ja blev imorse när jag loggade in på min msn och och många lagt till mej:)
Jag ser verkligen fram emot ikväll nu!
Jag har verkligen saknat att showa för er nu!
Kom gärna med egna outfitsförslag,
jag har många fler än dom som visas på min webcamsajt!
Jag ska se till att fotas i dom så jag kan lägga upp fler inom kort!

Som jag skrev tidigare så kan tyvär bara ni som har swedbank boka mej ikväll!

Jag känner mej riktigt söt och sexy i mitt ny blekta hår och är så redo att showa igen;)

Hoppas vi ses;)

Pussss pusssss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
